Saturday, August 13, 2011

Angan-angan Gadis Berselendang Kuning

hurmm...aku ni suka sangat berangan nak bukak bisnes sendiri..tapi smpai skng masih xderk pe2 lagi..tapi dalam usaha..walaupun angan2 tapi jauh disudut ati aku, aku mengharap ada bisnes sendiri..kalau ada bisnes sendiri bole tambah pendapatan..almaklumlah skang ni kan zaman duit..bak kata orang..'no money no talk'..hurm zaman skng semuanya perlu duit..nak buang air kecil pun nak kena bayar..kalau kat lua la..kalau kat uma xpelu la kot..tapi xtau la kan kot2 kat uma pun kena bayar..ekekekeke...

aku ni da lama da berangan nak bukak salon kacantikan sendiri tapi bukan senang..kalau nak harapkan angan2 tu memang la senang..bak kata orang angan2 mat jenin.huhuhu..tapi kalau bole aku nak buktikan yang angan2 aku tu jadi kenyataan satu hari nanti..kalau setakat makan gaji mmg xcukup la..skng pun da ramai orang bukak bisnes sendri..ati aku ni betul2 meronta nak uat bisnes sendiri..maklumlah aku ni suka sangat pasal bisnes ni..kalau ikut kajian melalui tarikh lahir..aku jatuh pada no. 6..no 6 ni orang yang suke duit.otaknya selalu pk duit dan bisnes..nak percaya sangat pun xboleh gak tapi ada betul gak.. sebab aku kenal siapa diri aku..otak aku ni dari skolah lagi da pk sal bisnes..fikir sal nak bukak bisnes sndri..

dalam idop aku ni..aku cuma minat pada 2 benda jerk..fotografi ngan kecantikan..urm kalau 2 benda ni..mmg aku mnat sangat2lah..kalau kecantikan ni dari kecik lagi aku ni memang suka melawa..xkira la mana aku g mesti nak melawa..kalau tak melawa tak senang nak duduk..lagi satu aku jadi tak yakin pada diri sendiri..pegi skolah pun aku mekap..orang len xmekap..huhuhu..kalau bab fotografi ni..sejak aku belajar kat kolej..dari situ la timbulnya minat aku pada fotgrafi..dari ftgrafi gak ada kecantikannya..cnthnya kcantikan alam, flora fauna dan macam2 lagi la..kecantikan...betul tak??

No comments:

Post a Comment

Note: Only a member of this blog may post a comment.